اجاره سوئیت در کرج - حصار - ط اول

اجاره سوئیت در کرج - حصار - ط اول

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در کرج - حصار - ط اول
این سوئیت یکخوابه مجهز به پارکینگ مسقف و وای فای رایگان در محیطی امن در طبقه اول (با 12 پله دسترسی) یک آپارتمان مسکونی سه طبقه 5 واحدی در منطقه حصار و در فاصله دو کیلومتری ورودی جاده چالوس واقع شده است که دسترسی آسانی به آزادراه کرج - قزوین دارد.
سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی، یک اتاق خواب با حمام است. میهمانان گرامی با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت و از مزیت های دیگر اقامتگاه قرارگیری رستوران، فست فود، فروشگاه مواد غذایی، عابر بانک و دیگر امکانات شهری در چندقدمی ساختمان می باشد. میزبان اقامتگاه نیز در طبقه دوم همین ساختمان سکونت دارد.
سوئیت دارای وای فای رایگان است و در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4G است.
جاده چالوس که عنوان یکی از زیباترین جاده های ایران را به خود اختصاص داده است با طبیعتی منحصر به فرد و چشم انداز های خیره کننده تجربه ای متفاوت را در اختیار میهمانان قرار می دهد.
سد امیرکبیر و روستای ارنگه در فاصله 20 کیلومتری، آبشار خور در فاصله 40 کیلومتری و روستای دیدنی سپهسالار در فاصله 45 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.
بیمارستان های امام علی و امام خمینی نیز با حدود 5 کیلومتر رانندگی قابل دسترس هستند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو