در ورودی و حیاط

اجاره منزل ویلایی با حیاط بزرگ در سوادکوه – لاجیم

درباره اقامتگاه

اجاره منزل ویلایی با حیاط بزرگ در سوادکوه – لاجیم
این ویلای جذاب دو خوابه در دل جنگل‌های سرسبز هیرکانی شمال ایران، در روستای تاریخی لاجیم با بیش از هزار سال قدمت ،در ارتفاع تقریبی 765 متری از سطح دریا واقع شده و دارای حیاط وسیعی است که با انواع پوشش گیاهی و درختان سرسبز احاطه شده و در فاصله حدود 25 کیلومتری از شهر سوادکوه قرار دارد.
در فضای بکر و آرام جنگل اطراف غوطه ور شوید و از مناظر خیره کننده طبیعت که در مقابل شما آشکار می شود لذت ببرید. موقعیت مرتفع ویلا به شما این اطمینان را می دهد که می توانید بهترین مناظر از جنگل اطراف را ثبت کنید و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و از اقامت خود نهایت استفاده را ببرید.
برج تاریخی لاجیم، یادگار معماری ساسانی، تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارد، یک سوپرمارکت و نانوایی در فاصله 500 متری از ویلا قرار دارند.
محوطه 1500 متری این ویلا دارای درختان و پوشش گیاهی زیاد است و دور آن با فنس محصور شده است و این محوطه دربست در اختیار میهمانان خواهد بود.
با قدم گذاشتن در داخل اتاق خوابهای ویلا، علاوه بر تخت دونفره در اتاق اول و تخت یکنفره در اتاق دوم، تشک های سنتی را خواهید دید که برای راحتی شما تدارک دیده شده است و تجربه ای بی نظیر و به یاد ماندنی را تضمین می کند.
با رزرو اقامت خود در ویلا باغ دنج ما در لاجیم، زیبایی و آرامش جنگل های هیرکانی را تجربه کنید و خاطرات فراموش نشدنی بسازید.
به دلیل قرار گرفتن ویلا در قلب جنگل بکر امواج الکترومغناطیسی که درون شهرها زیاد می باشد، تقریبا ناچیز است که این ویژگی برای سلامت قلب و مغز انسان بسیار مفید می باشد، در نتیجه اتصال به اینترنت ممکن است محدود باشد، اگرچه وضعیت آنتن دهی در این منطقه برای مکالمه کاملا مناسب است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو