تراس واحد شمالی

اجاره اقامتگاه بوم‌ گردی در لفور - ۳ نفره

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم‌ گردی در لفور
این اتاق سنتی با بافت چوبی و صبحانه رایگان در یک مجموعه بوم‌گردی زیبا و در جوار اتاق های دیگر در فاصله 36 کیلومتری از مرکز شیرگاه قرار دارد.
این اتاق 12 متری بصورت کف خواب است و لوازم خواب برای 3 نفر وجود دارد ، همچنین این اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است.
این اتاق چوبی با یک تراس بزرگ در یک مجموعه بوم‌گردی قرار دارد که در دل طبیعت زیبای استان مازندران با آب و هوای پاک واقع شده است.
طبیعت شمال ایران دارای تراکم پوشش گیاهی متنوع و بی نظیری است که این اقامتگاه در یکی از زیباترین مناطق این سرزمین شگفت انگیز یعنی سوادکوه قرار دارد.
فاصله این بوم‌گردی تا سد خاکی لفور که بزرگترین سد خاکی خاورمیانه می‌باشد حدود 2 کیلومتر فاصله دارد و سوپرمارکت در 300 متری آن واقع شده است ، البته برای خرید نان باید مسافتی 15 کیلومتری طی شود هرچند در صورت تمایل امکان سفارش نان محلی در این مجموعه وجود دارد.
صبحانه در این بوم‌گردی بصورت رایگان سرو می‌شود و در صورت تمایل امکان سفارش انواع غذاهای محلی نظیر اردک شکم پر، ماهی، مرغ شکم پر، تهچین راسته گوساله، کشک بادمجون و .... وجود دارد ، البته امکان استفاده مهمانان از آشپزخانه و پخت و پز وجود ندارد.
لازم به ذکر است این مجموعه بوم‌گردی مجهز به دوربین مداربسته می باشد و مسیر آن در 200 متر آخر خاکی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو