اجاره ویلای نقلی جنگلی تراس دار حومه شهر تالش

اجاره ویلای نقلی جنگلی تراس دار حومه شهر تالش

درباره اقامتگاه

اجاره ویلای حیاط دار با چشم انداز زیبا در تالش
این ویلای نقلی در روستای نزدیک شهر و در دامنه کوهپایه های جنگلی تالش با دسترسی حداکثر پانصدمتری به غذاخوری، سوپرمارکت و نانوائی قرار دارد.
ویلا داخل یک باغ بزرگ و سرسبز قرار دارد، با ورود از دروازه اصلی باغ، ابتدای ویلای میزبانِ مهمان نواز و در قسمت دیگر باغ ویلای مهمان قراردارد، در واقع دو ویلا پشت به هم و هر کدام به یک طرف باغ ویو دارند. روبروی تراس ویلا درختان باغ قرار دارد و ویلای همسایه هم با فاصله حداقل دویست متری از ویلا میباشد و هیچگونه دیدی به تراس ندارند.
ویلا در دامنه کوهپایه جنگلی در داخل محوطه بزرگ بسیار زیبا با درختان سرسبز و چشم اندازی از طبیعت روستایی تالش واقع شده است. تا درب ویلا مسیر کوچه آسفالته میباشد و مهمانان عزیز با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند به کوههای جنگلی اطراف ویلا دسترسی داشته باشند، بر فراز کوه جنگلی جلگه زیبای تالش که شامل کوههای جنگلی، شالیزار ها، روستاها و شهر تالش و خط آبی دریای خزر بطول دهها کیلومتر دیده می‌شود.
اقامتگاه اینترنت موبایل دارد.
مهمانان عزیز با اسکان در این اقامتگاه دسترسی راحتی به مناطق گردشگری تالش دارند از جمله پارک ساحلی جنگلی شبانه روزی قروق و همچنین سورتمه ریلی و گوزن های شاخدار قرمز رنگ در مجموعه تفریحی پارک جنگلی سیاهداران تالش و سایر مناطق گردشگری از یک ربع تا حداکثر نیم ساعت رانندگی را دارند.
پذیرش فقط برای خانواده.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو