خانه جنگلی در سیاه رودبار گلستان - ۷۰ متری

خانه جنگلی در سیاه رودبار گلستان - ۷۰ متری

درباره اقامتگاه

رزرو خانه جنگلی در سیاه رودبار گلستان
این خانه جنگلی دو خوابه در یک اقامتگاه بوم گردی در روستای سیاه رودبار در میان انبوه درختان و جنگل ابر واقع شده است.
این خانه به صورت دو اتاق کنار هم به همراه یک تراس می باشد که امکان آشپزی در آن وجود ندارد و سرویس بهداشتی اختصاصی آن نیز در داخل اتاق قرار دارد ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
برای دسترسی به جنگل سرخدار ، جنگل ابر و آبشار نروز ، لیدر و ماشینهای نیسان و آفرود با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می گیرند و فاصله روستای سیاه رودبار از علی آباد 22 کیلومتر است که مسیر دسترسی آن آسفالت می باشد.
بزرگترین ذخیره گاه درختان سحرآمیز و شگفت انگیز سرخدار در این روستا واقع شده که به تازگی نیز به ثبت جهانی رسید و فعالیت اصلی این اقامتگاه نیز در راستای حمایت از این درختان ارزشمند است که در حال انقراض می باشند.
در این اقامتگاه می توان پای صحبتها و خاطرات جنگلی جنگلبانان و شکارچیانی نشست که شغل خود را رها کرده و اکنون حامی درختان سرخدار و حیات وحش هستند ، آنها به عنوان راهنما برای بازدیدهای جنگل همراه میهمانان خواهند بود و در صورت تمایل میهمانان می توان وارد روستا شد و از کارگاههای صنایع دستی و محصولات خوراکی جنگلی دیدن کرد و از آنها خرید.
در حیاط اقامتگاه امکان روشن کردن آتش و دورهمی شبانه وجود دارد و در صورت تمایل می توان از موسیقی زنده محلی نیز استفاده کرد.
این بوم گردی اقامتگاهی است با ظاهری سنتی و قدیمی اما مستحکم و با امکانات بروز که توسط جنگلبان منطقه و خانواده اش اداره می شود.
آنتن دهی برای همراه اول خوب است و ایرانسل در برخی نقاط آنتن می دهد و اخیرا نیز اینترنت 4g در اختیار اقامتگاه قرار گرفته است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو