نمای اصلی اقامتگاه

رزرو خانه روستایی در اسالم

درباره اقامتگاه

رزرو خانه روستایی در اسالم - دو خوابه
این خانه سنتی دو خوابه با قدمتی یکصد ساله در فضای بسیار زیبا با پوشش گیاهی مطابق با نمونه واقعی یک خانه روستایی گیلانی ( خانه روستایی به سبک اسالم ) می باشد که به تازگی مرمت و بازسازی شده و مجهز به امکانات رفاهی برای اقامت شده، این عمارت تاریخی در جوار جاده اصلی و توریستی اسالم به خلخال ( کیلومتر3 جاده ) واقع شده است.
بخش اعظم حیاط بزرگ این اقامتگاه به وسعت 500 متر بطورکامل در اختیار میهمان است و میزبان در فاصله 50 متری این خانه، در گوشه ای از همین حیاط و بدون مزاحمت برای میهمان سکونت دارد.
فاصله اقامتگاه تا دامنه های رشته کوه های البرز و جنگل های هیرکانی با ماشین کمتر از 10 دقیقه و همین فاصله را هم تا سواحل دریای کاسپین دارا است.
غذاهای محلی و خوشمزه نظیر مرغ شکم پر محلی، بادمجان شکم پر، میرزاقاسمی، باقالی خورشت و شامی ترش، درصورت سفارش قبلی و پرداخت هزینه طبخ می شود.
میهمانان با طی مسافت 4 کیلومتری به مرکز شهر و 20 کیلومتری ییلاقات اسالم و با طی مسافت 10 کیلومتری به ساحل دریا دسترسی خواهند داشت.
این خانه در مسیر جاده اصلی قرار دارد و انواع فروشگاههای مواد غذایی در مسیر جاده وجود دارد.
اقامتگاه از لحاظ بهداشت و نظافت در وضعیت بسیار مناسبی است چرا که نظم و نظافت رکن اصلی و لاینفک میزبان می باشد.
فاصله اقامتگاه تا ناو رود ( رودخانه 4فصل ) چیزی در حدود 500 متر می باشد و ​اقامتگاه چشم انداز جنگل و شالیزار را نیز دارد.
این عمارت نماد قدمت، اصالت و فرهنگ گیلانی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو