رزرو کاروانسرای سنتی در خوانسار - دوتخته

رزرو کاروانسرای سنتی در خوانسار - دوتخته

درباره اقامتگاه

رزرو کاروانسرای سنتی در خوانسار
این اتاق دو تخته در یک اقامتگاه سنتی در 2 کیلومتری شهر خوانسار واقع شده است.
این کاروانسرا با معماری کاملا سنتی با کاربردهای مختلف شامل مجموعه اقامتی، بازارچه سنتی با حجره های مختلف، شربت خانه و چایخانه بنا شده است و از این فضا مساحتی در حدود 1000 متر مربع جهت اقامت گردشگران عزیز به ساخت هتل کاروانسرا اختصاص یافته که شامل 20 باب اتاق می باشد.
اتاق های این کاروانسرا با حفظ کامل فضای سنتی خود، بزرگ، لوکس و تداعی بخش فضایی ایرانی می باشد.
از لحاظ موقعیت مکانی نیز کاروانسرای دهکده گردشگری گلستانکوه در استان اصفهان و در ابتدای جاده خوانسار به اصفهان واقع شده است.
فاصله این واحد اقامتی تا روستای دره بید حدود 24 کیلومتر ، تا خانه سنتی ابهری ها حدودهفت کیلومتر ، تا مسجد جامع خوانسار حدود چهار کیلومتر و تا دره آریایی ها حدود 40 کیلومتر می باشد.
از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به پارک جنگلی سرچشمه ، مقبره بابا پیر ، دشت لاله های واژگون منطقه گلستان کوه ، خانه تاریخی حبیبی ها و کوچه باغ های زیبای خوانسار اشاره کرد.
در این واحد اقامتی یک محوطه بسیار زیبا به همراه رستوران سنتی ، رستوران کلاسیک و کافی شاپ موجود است ، همچنین امکان پخت و پز توسط مهمانان وجود ندارد.
لازم به ذکر است این واحد اقامتی مجهز به اینترنت رایگان بوده ، همچنین تخت خواب بعضی از اتاق ها به صورت دو عدد تخت تک نفره می باشد.
در این مجتمع اقامتی اتاق های دیگری با کد های 3154464 و 3154465 قابل رزرو است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو