اجاره منزل مبله با حوضچه آبگرم معدنی در رینه - لاریجان

اجاره منزل مبله با حوضچه آبگرم معدنی در رینه - لاریجان

درباره اقامتگاه

اجاره منزل مبله با حوضچه آبگرم معدنی در رینه
این منزل دو خوابه دارای حوضچه آبگرم معدنی در 4 کیلومتری شهر رینه در منطقه لاریجان در 80 کیلومتری شهرستان آمل در استان مازندران واقع شده است.
این منزل در طبقه بالای ساختمانی قرار دارد که زیر آن واحد مسکونی وجود ندارد و بعد از عبور از چند پله وارد ویلا خواهید شد ، ویلا دارای بالکن تقریبا بزرگی است که چشم انداز خوبی به محیط اطراف دارد.
روستای رینه به دلیل وجود چشمه‌های آبگرم طبیعی شهرت پیدا کرده است و به علت قرار داشتن در نزدیکی پایتخت مقصد مناسبی برای مسافرت است ، فاصله این منطقه تا تهران حدود 120 کیلومتر می باشد.
آبگرم رینه از آب های دل کوه دماوند تامین می‌شود و حرارتی در حدود 62 درجه دارد و با وجود مواد گوگردی بسیاری از دردها را تسکین می دهد.
لازم به ذکر است مهمانان می توانند با هماهنگی میزبان برای یک سانس دو ساعته در روز از حوضچه آبگرم معدنی استفاده نمایند
این اقامتگاه با قرار داشتن در چنین منطقه بکری و با داشتن حوضچه آبگرم معدنی طبیعی انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه مندان به چشمه های آبگرم می باشد.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این منطقه این است که بسیاری از کوهنوردان که قصد صعود به قله دماوند را دارند باید از این منطقه عبور کنند که این خود دلیل بر پرطرفدار بودن این منطقه برای دوستداران گردشگری می باشد.
از دیگر مناطق دیدنی این منطقه می توان به دشت لاله اشاره کرد که در حدود 40 کیلومتری از این اقامتگاه قرار دارد.
سوپرمارکت و نانوایی در 100 متری ویلا قرار دارند، مسیر اقامتگاه در 20 متر آخر خاکی است و همینطور ویلا مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو