رزرو اقامتگاه بوم گردی در شفت - طبقه پایین

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شفت - طبقه پایین

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شفت
این اتاق با ظرفیت حداکثر 7 نفر یکی از اتاق های اقامتگاه بوم گردی می باشد که در یک خانه نوساز به سبک معماری قدیمی استان گیلان واقع شده ، در روستای چکوسر شفت در محیطی آرام و بکر قرار دارد.
این اتاق در طبقه پایین بوم گردی و به صورت کف خواب می باشد و سرویس بهداشتی اختصاصی داخل اتاق قرار دارد ولی آشپزخانه ( فقط برای گرم کردن غذا ) ، سالن غذاخوری و تراس نیز به صورت مشترک قابل استفاده است ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذاهای محلی نظیر باقالی خورشت، اناربیج، میرزا قاسمی، آلو مُسما، مرغ شکم پر، ماهی سفید، مرغ ترش، برای وعده های غذایی ( نهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این اقامتگاه در فاصله 25 کیلومتری از شهر رشت قرار دارد و مهمانان عزیزی که مسیرشان از اتوبان رشت - قزوین می باشد فاصله اقامتگاه تا اتوبان کمتر از 15 دقیقه است.
مکان های نزدیک به این اقامتگاه ، رشت (مرکزاستان) ، آبشار دودوزن ، شهر توریستی فومن ، قلعه رودخان ، روستای تاریخی ماسوله ، منطقه ی ییلاقی توریستی امام زاده ابراهیم ، امام زاده اسحاق ، سد خاکی سقالکسار ، موزه ی میراث روستایی و پارک جنگلی سراوان است.
لازم به ذکر است حدود 800 متر مسیر منتهی به ویلا خاکی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو