استخر لب رودخانه

ویلا ییلاقی استخردار کنار رودخانه در شالما

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا ییلاقی کنار رودخوانه در شالما - 8 خوابه
این ویلای بزرگ نوساز بوده و محوطه دور ویلا با رودخانه، استخر آبگرم، باغ دربست، پارکینگ روباز و بخشی از دیوار همسایه محصور شده است.
این اقامتگاه به صورت سه واحد می باشد که یک واحد 4 خوابه در طبقه دوم و دو واحد 2 خوابه در طبقه اول قرار دارند که در مجموع دارای 8 اتاق خواب،4 سرویس بهداشتی و 4حمام می باشد، همچنین در همکف سالن بازی (بیلیارد، فوتبال دستی، ایر هاکی، پینگ پنگ) قرار گرفته که به لب رودخانه نیز دسترسی دارد، همچنین استخر نیز در انتهای باغ قرار دارد.
طراحی این ویلا به گونه ای است که در عین حال که سه واحد دارای ورودی جدا از هم میباشند در تراس به طرف رودخانه از طریق کرکره های برقی هر سه واحد میتوانند هم به‌صورت مستقل باشند و یا با یکدیگر به صورت مستقیم راه داشته باشند و ویلا به صورت دربست در اختیار گروه های یک یا چند خانواده همراه یکدیگر قرار داده میشود که میتوانند به صورت مستقل در کنار هم در هر یک از واحدها اقامت داشته باشند.
چهار طرف ویلا جنگلی، کوهستانی است و دارای پنج تراس. سه تراس شمالی روبه جنگل و دو تراس بزرگ جنوبی مشرف به رودخانه با صدای دلنشین آب میباشد.
ویلا به مسیر پیاده‌روی جنگلی بسیار زیبا به سمت آبشار چسلی دسترسی دارد و در فاصله 12 کیلومتری ییلاقات ماسال(اولسبلنگاه،سوچاله و...) و 13 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است.
سوپرمارکت در فاصله 100 متری این ویلا قرار دارد و امکان پخت نان محلی هم توسط همسایگان بومی محل با هماهنگی قبلی وجود دارد.
توجه: سرویس خواب به‌صورت هتلینگ بوده و روبالشی ، روتختی و کاور لحاف برای هر رزرو تعویض میگردد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو