نمایی زیبا از شهر گردشگری نودشه

اجاره خانه در نودشه کرمانشاه

درباره اقامتگاه

اجاره خانه باغ در نودشه نزدیک اورامانات
این سوئیت بدون اتاق خواب در باغی زیبا در شهر توریستی گردشگری نودشه و منطقه اورامانات و در دامنه کوه قرار دارد که به دلیل محصور بودن میان درختان فضای سرسبز و چشم انداز زیبایی دارد.
این اقامتگاه ساده که برای رسیدن به درب ورودی ساختمان آن باید از 15 پله پایین بروید دارای امکانات حداقلی مناسب مانند گاز کپسول ، بخاری نفتی ، هیتر برقی است.
البته لازم به ذکر است که این اقامتگاه کلا فاقد گاز شهری است و برای پخت و پز باید از پیک نیک استفاده کنید ، همینطور سرویس بهداشتی و حمام هم در خارج از اقامتگاه قرار دارد و دور محوطه خانه باغ را دیوار محصور کرده است.
با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و رستوران می رسید ، اما برای دسترسی به نانوایی باید به شهر نودشه بروید که این خانه باغ تا شهر نودشه 10 دقیقه با اتومبیل و تا پاوه یک ساعت فاصله زمانی دارد.
به دلیل قرار داشتن در دامنه کوه و منطقه کوهستانی زمستان هایی سرد و برفی را در این اقامتگاه تجربه خواهید کرد.
کیفیت آنتن دهی موبایل و وضعیت اینترنت در این منطقه خوب است.
وسایل آشپزی تا حدودی موجود است.
همراه داشتن حیوانات خانگی اکیدا ممنوع بوده ودر صورت نقض قانون رزرو شما را پذیرش نخواهم کرد و وجه رزرو برگشت داده نمیشود همچنین در صورت مشاهده حیوان بعد از اتمام رزرو خسارتی معادل با اجاره یک شب خانه دریافت میگردد.
نظافت و سلامت خانه باید به همانصورت اول تحویل میزبان گردد و در صورتی که نقض و ضرری متوجه خانه و محیط شود ضرر و زیان آن دریافت میگردد.
اضافه کردن مهمان بدون هماهنگی ممنوع است.
جهت ورود و اقامت کارت ملی هوشمند یا شناسنامه همراه داشته باشید.کارت ملی قدیمی فاقد اعتبار میباشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو