آشپزخانه

اجاره آپارتمان مبله در رشت - طبقه سوم

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان مبله یکخوابه در رشت - طبقه سوم
این آپارتمان مبله در یکی از بهترین خیابان های شهر رشت ، در طبقه سوم یک ساختمان چهارطبقه واقع شده و به همین علت از امنیت بالایی برخوردار است ، همچنین دسترسی به امکاناتی نظیر مجتمع خرید ، هایپرمارکت ، نانوایی ، بازار بزرگ رشت ، میدان شهرداری و ... بسیار راحت است.
قابل توجه است علاوه بر وجود یک تخت خواب دو نفره و یک تخت خواب دو نفره ، مبل های تخت خواب شو یک نفره و دو نفره نیز در این واحد وجود دارد.
تا جاذبه های گردشگری مانند سد خاکی سقالکسار 30 کیلومتر ، شهر تاریخی ماسوله 70 کیلومتر ، قلعه رودخان 60 کیلومتر و تالاب انزلی 45 کیلومتر فاصله است.
ساختمان مجهز به دوربین مداربسته است بطوریکه از داخل واحد امکان مشاهده خیابان ، پیاده رو و راهرو ساختمان وجود دارد.
به علت وجود سنسور تشخیص دود و حرارت امکان استعمال دخانیات در داخل اقامتگاه وجود ندارد اما برای این منظور می توانید از تراس موجود در سوئیت استفاده نمایید.
لازم به ذکر است این ساختمان پارکینگ اختصاصی ندارد ولی در نزدیکی آن پارکینگ عمومی وجود دارد.
قابل توجه است برای ضد عفونی محیط در ایام کرونا از دستگاه ازن ژنراتور استفاده می شود ، همینطور مینی بار این واحد رایگان در اختیار میهمان خواهد بود.
لطفا به این نکته توجه نمایید که در زمان اجاره این اقامتگاه اجازه ورود و دعوت از افراد خارج از سند رزرو وجود ندارد و دعوت از میهمان اکیدا ممنوع است ، همچنین حداکثر ساعت تحویل این اقامتگاه ساعت 20 عصر می باشد و در صورت رسیدن به اقامتگاه بعد از این ساعت میزبان هیچ مسئولیتی در قبال تحویل اقامتگاه ندارد.
لطفا توجه داشته باشید لازم است برای تحویل اقامتگاه حتما از یک ساعت قبل با میزبان هماهنگ شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو