نشیمن بالکنی

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف - دوبلکس

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف - دوبلکس
این آپارتمان دوبلکس دو خوابه در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی و در فاصله نزدیک تا مرکز خرید مروارید در شهرک صدف کیش قرار دارد.
این منزل مبله به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه و یک اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه اول، یک اتاق خواب مستر و یک بالکن خصوصی بزرگ بدون مشرف دارای نشیمن در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان است.
سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و آب لوله کشی شهری آن فاقد کیفیت لازم جهت شرب می باشد، بنابراین پیشنهاد می شود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید.
به علاوه میهمانان این اقامتگاه علاوه بر استفاده از تخفیف 10 درصدی خدمات گردشگری، از تخفیف 10 درصدی اجاره خودرو و موتور نیز بهره‌مند هستند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند و به دوطریق دریایی و هوایی نیز می توان به این جزیره زیبا سفر کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو