اتاق

اقامتگاه بوم گردی قوچان - بی بی گل

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی قوچان - بی بی گل
این اتاق 25 متری با ظرفیت 3 نفر به صورت کفخواب و در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با حیاط بزرگ، رستوران عمومی در منطقه ای دنج و آرام از روستای رادکان و با فاصله حدود 25 کیلومتری چناران، 70 کیلومتری از مرکز شهر مشهد واقع شده است.
هر کدام از اتاق های این بوم گردی دارای سرویس بهداتشی ایرانی و حمام اختصاصی می باشد اما فاقد آشپزخانه هستند و امکان سرو غذا برای میهمانان تنها در رستوران مجموعه امکان‌پذیر است، همچنین این اتاق به صورت دو اتاق تو در تو می باشد.
این اقامتگاه در یک عمارت قدیمی بازسازی شده تاسیس شده است که در یکی از واحد های آن خسرو آواز ایران زنده یاد استاد شجریان در زمان تدریس در این روستا ساکن بوده است.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و این محوطه به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین در این حیاط واحد اقامتی موزه میراث روستایی ، قسمتی از دیوار تاریخی رادکان ، رستوران سنتی ، فروشگاه سنتی صنایع دستی ، شبستان و آتشدان موجود می باشد.
میهمانان این مجموعه با صبحانه کامل محلی رایگان میزبان پذیرایی میشوند، همچنین در رستوران سنتی مجموعه امکان سرو غذای محلی نظیر چلو گوشت، قورمه سبزی، قیمه، مرغ شکم پر، دیزی، کوکو سبزی، کشک بادمجان با پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
50 متر انتهایی مسیر این بوم گردی به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله ای قابل دسترسی است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 100 متر فاصله از اقامتگاه ممکن می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
اصلی ترین محصول کشاورزی این روستای تاریخی زعفران و خیار است.
** روزهای پنجشنبه گشت و گذار در روستا، امکان دیدنی، موسیقی سنتی زنده و رقص محلی برگزار می شود.
لازم به ذکر است جهت رعایت بهداشت فردی بهتر است هر مسافر دو عدد ملحفه شخصی به همراه داشته باشد.**

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو