اجاره اقامتگاه بومگردی در ورزنه - ۱۲ متری شومینه

اجاره اقامتگاه بومگردی در ورزنه - ۱۲ متری شومینه

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بومگردی در ورزنه
این اتاق با متراژ 12 متر در یک مجموعه اقامتگاه بومگردی زیبا با بافت قدیمی و سنتی در شهر ورزنه در 120 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
این اتاق سنتی ساده و زیبا دارای یک شومینه نیز می باشد که در کنار شوفاژ از وسائل گرمایشی این اتاق به حساب می آید و بافت آن به‌صورت کاهگلی است.
با اینکه آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام این اتاق در خارج از آن و چسبیده به در ورودی اتاق قرار دارند اما این امکانات به‌صورت اختصاصی برای این اتاق می باشند و مشترک با دیگر اتاق های بومگردی استفاده نمی شوند.
این بوگردی که یک عمارت قدیمی تازه بازسازی شده می باشد در شهر ورزنه که به شهر سفید نیز مشهور است قرار دارد و به دلیل قرار داشتن در دل کویر انتخاب مناسبی برای کویرگردان می باشد.
این شهر دارای جاذبه های گردشگری مختلفی است و از خدمات ویژه این اقامتگاه این است که دارای تور گردشگری می باشد و میهمانان با انتخاب تورهای گردشگری یک یا چند روزه می توانند از این جاذبه ها دیدن کنند.
شهر ورزنه دارای بافت تاریخی – سنتی خاصی است و جاذبه های گوناگون متعددی نظیر : تپه های ماسه ای ، موزه مردم شناسی ، تالاب گاو خونی ، آسیاب شتر ورزنه و ... در اطراف آن قرار دارد.
لازم به ذکر است این اتاق شامل صبحانه رایگان نیز می باشد ، همچنین غذاهای سنتی و محلی با اطلاع قبلی میزبان با پرداخت هزینه جداگانه قابل سفارش می باشند ، همینطور در صورت تمایل می توانید در طول رو سفارشی چای هیزمی نیز دهید.
قابل ذکر است در فصل سرما به درخواست میهمانان امکان اضافه کردن کرسی در اتاق وجود دارد.
پارکینگ این بومگردی در روبروی در ورودی آن در محوطه ای که مختص همین مجموعه می باشد قرار دارد و با اینکه دور آن محصور نیست ولی مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو