اقامتگاه بوم گردی در بیابانک سمنان - کرسی یک

اقامتگاه بوم گردی در بیابانک سمنان - کرسی یک

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در بیابانک سمنان
این اتاق بدون تخت خواب با متراژ 13 متر در یک اقامتگاه بوم گردی در روستای بیابانک در 7 کیلومتری شهر سرخه و 25 کیلومتری شهر سمنان واقع شده است.
این اتاق دارای یک کرسی است و فاقد آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد ، البته حمام و سرویس بهداشتی خارج از اتاق به‌صورت مجزا برای آقایان و بانوان وجود دارد ، همچنین گرمایش این اتاق علاوه بر پکیج ، بخاری برقی نیز می باشد.
این اقامتگاه زیبا با 5 اتاق در روستای بیابانک قرار دارد که دارای قدمت 4000 ساله بوده و در نزدیکی جاده ابریشم واقع شده است.
به دلیل نزدیک بودن روستا به شهر سرخه و موقعیت جغرافیای خاص این منطقه که از یک سمت به دشت کویر و از سوی دیگر به کوهستان راه دارد تنوع جاذبه های طبیعی در این منطقه بالاست و جاذبه های مانند : دو آب انبار ، غارهای افتر یا یخچال طبیعی ، کویر کوه سرخ و تندیس طبیعی پرنده همای سعادت در نزدیکی این اقامتگاه وجود دارند.
به دلیل قرار داشتن این روستا در مسیر مشهد مقدس این بوم گردی همواره پذیرای زائرین زیادی است و همچنین فاصله این اقامتگاه تا تهران حدود 200 کیلومتر است.
این مجموعه بوم گردی علاوه بر داشتن آشپزخانه مرکزی دارای یک زیر زمین تاریخی (در اصطلاح معماری تاریخی دستکند) می باشد که بعنوان سالن ناهار خوری استفاده می شود و میز و صندلی در آن وجود دارد. برای وعده های نهار و شام غذاهایی مانند: سبزی پلو سمنانی، ته چین سمنانی، قیمه، دمی گوجه، قورمه سبزی، خورشت اسفناج محلی، دیگی، زرشک پلو با مرغ، کله پلو، چلو گوشت و ... ارائه می گردد.
قابل ذکر است غذای محلی و کاملا ارگانیک با اطلاع قبلی (از 2 روز قبل) قابل سفارش می باشد ، و همچنین این اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته هم می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو