اتاق

بوم گردی اصفهان - محمد آباد - ماه آفرید

درباره اقامتگاه

بوم گردی اصفهان - محمد آباد - ماه آفرید
این اتاق زیبا در کنار چهار اتاق سنتی دیگر با اینترنت رایگان، حیاط زیبا و در بوم گردی منحصر به فردی با قدمت حدود 200 سال در منطقه ای دنج و آرام از محله محمد آباد و با فاصله حدود 60 کیلومتری از اصفهان واقع شده است.
اتاق های این اقامتگاه فاقد آشپزخانه و سرویس بهداشتی اختصاصی می باشند، اما حمام و سرویس بهداشتی ایرانی اقامتگاه به صورت مشترک در اختیار میهمانان است، همچنین امکان پخت و پز در اقامتگاه تنها در آشپزخانه عمومی مجموعه ممکن می باشد.
این اتاق 18 متری دارای یک تخت خواب دو نفره ، لوازم خواب به‌صورت کف خواب برای 2 نفر ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد، همچنین در ایام سرد سال این اتاق مجهز به کرسی است که به وسیله هیتر گرم می شود و حال و هوای خاصی به این اتاق می دهد، همچنین اتاق دارای اینترنت رایگان هم است.
سرو غذای محلی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه برای میهمانان امکان‌پذیر است.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و همین حیاط با پیمودن 3 پله قابل دسترسی است، همچنین این بوم گردی فاقد پارکینگ است اما محیط اطراف آن برای پارک خودرو از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد، به علاوه همین محیط به دوربین مداربسته مجهز است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 10 دقیقه رانندگی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
شهر محمدآباد دارای بافتی قدیمی و زیبا است و یک قلعه قدیمی در این شهر وجود دارد که در مجاورت آن کاخی بنام باغ میر قرار دارد که قدمت زیادی داشته و دو بادگیر بلند و منحصر به فرد در نوع خود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو