اقامتگاه بوم گردی نزدیک آرامگاه کوروش - سنتی

اقامتگاه بوم گردی نزدیک آرامگاه کوروش - سنتی

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نزدیک آرامگاه کوروش پاسارگاد
این اتاق سنتی در یک مجموعه بوم گردی در موقعیت بسیار خوبی در فاصله 300 متری آرامگاه کوروش کبیر در شهر مادر سلیمان در منطقه پاسارگاد قرار دارد.
این اتاق 16 متری که بافتی کاهگلی و سنتی دارد به‌صورت کف خواب بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
مرکز شهرستان پاسارگاد ، شهر سعادت شهر است که 22 کیلومتر با مادر سلیمان فاصله دارد.
علاقه مندان به تورهای گردشگری و عشایری فرصت مناسبی خواهند داشت تا در 6 ماه اول سال از فرودین ماه تا اواخر شهریور از تجربه تور عشایری یا به اصطلاح چادر سیاه که این بوم گردی برگزار می کند لذت ببرند که شامل برنامه های متنوعی مانند : شتر سواری ، الاغ سواری ، دوشیدن شیر ، چراه گله گوسفندان ، ناهار آتشی و ... می شود ، همچنین در صورت تمایل می توان شب را در این چادرها اقامت کرد.
علاوه بر وجود تور عشایری ، در این بوم گردی تور لیدر نیز جهت بازدید از آرامگاه کوروش ، مجموعه کاخ ها ، راه های شاهی هخامنشی ، جنگل های چاه بید و ایستگاه خرس قهوه ای حضور دارد.
در روزهای گرم سال و فصل تابستان شب را می توان در محوطه این بوم گردی که دارای یک آلاچیق با ظرفیت 7 نفر است و روی تخت های سنتی خوابید.
صبحانه در این اقامتگاه رایگان می باشد ، همچنین یک رستوران بسیار خوب با انواع غذاهای سنتی و محلی در این بوم گردی وجود دارد که با اطلاع قبلی امکان سفارش غذاهایی نظیر کلم پلو شیرازی، دم پخت یا کته گوجه، انواع خورشت ها، کشک بادنجون و ... وجود دارد.
فاصله این اقامتگاه تا شهر شیراز 120 کیلومتر است و تا ایستگاه قطار حدود 15 کیلومتر مسافت است ، همچنین سوپر مارکت و نانوایی نیز در حوالی بوم گردی وجود دارد.
پارکینگ سر پوشیده این اقامتگاه ظرفیت یک خودرو را دارد ولی در محوطه ی بیرون از آن پارکینگی با ظرفیت بالا وجود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو