اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان - چهار نفره

اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان - چهار نفره

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان
این اتاق در یک مجموعه بوم گردی با معماری یک خانه سنتی زیبا در کاشان واقع شده است.
این اتاق دارای دو تخت یکنفره و یک تخت دبل ، اسپیلت ، سرویس و حمام اختصاصی می باشد.
برای دسترسی به این اتاق باید چند پله را به سمت پایین طی کرد تا به در ورودی آن رسید که یادآور اتاق های زیرزمینی خانه های قدیمی ایران است.
این اقامتگاه با معماری ایرانی زیبای خود یک خانه سنتی می باشد که در نزدیکی مرکز شهر کاشان قرار گرفته است و به همین دلیل دسترسی بسیار مناسبی به مراکز رفاهی و امکانات مختلف شهر دارد.
این خانه سنتی دارای یک حیاط با حوضی زیبا در مرکز آن است و در دور این حیاط تخت های جهت نشستن در بیرون از اتاق ها وجود دارد.
جاذبه های دیدنی کاشان که یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران می باشد فاصله چندان زیادی از اقامتگاه ندارند مانند : خانه منوچهری ها ، مسجد و مدرسه آقا بزرگ 1 کیلومتر ، بازار سنتی کاشان 1.5 کیلومتر ، مسجد جامع کاشان و خانه تاریخی بروجردی ها 2 کیلومتر و تپه های تاریخی سیلک 7 کیلومتر
فاصله دیگر جاذبه های کاشان که سالانه توریست ها و علاقمندان زیادی را برای بازدید از آنها به این مناطق می روند به این شرح است :
حمام و باغ فین 10 کیلومتر ، شهر زیرزمینی نوش آباد 13 کیلومتر ، قمصر کاشان 32 کیلومتر ، آتشکده نیاسر 35 کیلومتر ، آرامگاه سهراب سپهری 46 کیلومتر و روستای زیبا ابیانه 80 کیلومتر
قابل توجه است این اقامتگاه فاقد آشپزخانه مرکزی می باشد اما صبحانه رایگان سرو خواهد شد ، همچنین پارکینگ اختصاصی ندارد اما پارکینگ عمومی در نزدیکی این اقامتگاه وجود دارد.
لازم به ذکر است این خانه سنتی مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو