سالن پذیرایی

خانه در کیش - شهرک صدف - واحد چهار

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در کیش - شهرک صدف - واحد چهار
این منزل مبله دو خوابه در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه چهار واحدی با پارکینگ مسقف و تراس در شهرک صدف با فاصله نزدیک از مرکز خرید مروارید و در جزیره زیبای کیش واقع شده است.
ساختمان اقامتگاه دارای دوربین مداربسته و نگهبانی 24 ساعته می باشد، همچنین آب لوله کشی شهری آن کیفیت لازم جهت نوشیدن را ندارد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی همراه داشته باشید، ضمنا سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
این منزل مبله با پیمودن حدود 20 پله قابل دسترسی می باشد.
میهمانان این اقامتگاه میتوانند با انتخاب دو تفریح ساحلی و پرداخت هزینه آن از گشت ساحلی رایگان مجموعه بهره شوند، همچنین اجاره خودرو و موتور برای میهمانان این اقامتگاه به ترتیب با 20 و 30 درصد تخیفیف میسر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
فاصله این آپارتمان تا مراکز خرید صدف و شارستان حدود 1500 متر ، تا مرکز خرید پردیس 1 و 2 و سارینا حدود 3 کیلومتر ، تا فرودگاه کیش حدود 4 کیلومتر ، تا بازار و ساحل مرجان حدود 6 کیلومتر ، تا پارک دلفین ها حدود 10 کیلومتر و تا کشتی یونانی 15 کیلومتر می باشد.
جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس بوده که ساحل مرجانی و آب های نیلگون خلیج فارس چشم انداز بی نظیری به این جزیره داده است و سالانه مقصد میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو