فضای پذیرایی و آشپزخانه

رزرو هتل آپارتمان در لنگرود - طبقه ۴ و ۵

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در لنگرود
این واحد آپارتمانی دو خوابه شیک همراه با صبحانه رایگان در یکی از مرتفع ترین ساختمان های شرق استان گیلان در طبقات چهام و پنجم این ساختمان 10 طبقه واقع شده است.
این ساختمان در منطقه مناسبی از شهر لنگرود قرار گرفته و رودخانه اصلی شهر در مجاورت آن قرار دارد ، همچنین بازار محلی لنگرود ، پل خشتی و مسجد جامع نیز در فاصله اندکی از اقامتگاه قرار دارند.
آپارتمان که بالکن نیز دارد دارای چشم انداز بسیار خوبی به شهر و محیط اطراف است و منظره زیبایی را در هنگام اقامت به وجود می آورد.
جاذبه های گردشگری متنوعی مانند : منطقه توریستی لیلا کوه 4 کیلومتر ، ساحل چمخاله 12 کیلومتر و تالاب امیرکلایه 26 کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند. دو شهر توریستی لاهیجان و رشت نیز که از مناطق پرطرفدار گیلان برای گردشگران می باشند در فاصله 15 و 60 کیلومتری قرار گرفته اند.
لازم به ذکر است در این اقامتگاه صبحانه رایگان از ساعات 9.30 الی 11.30 سرو می شود
ساختمان دارای موقعیت مناسبی در شهر می باشد و دسترسی به بازار سنتی ، سوپرمارکت و نانوایی بسیار مناسب می باشد.
قابل توجه است این اقامتگاه فاقد پارکینگ بوده اما در کوچه قرار گرفته که تحت پوشش دوربین مداربسته می باشد و فضای مناسب برای پارک خودرو وجود دارد.
لازم به ذکر است این هتل آپارتمان مجهز به دوربین مداربسته و آسانسور می باشد.
میهمان گرامی در یکی از واحدها نگهداری حیوانات خانگی مشکلی ندارد که این خدمت نیاز به هماهنگی قبل از رزرو و پرداخت هزینه جداگانه دارد ، در صورت نیاز به دریافت این خدمت با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.
واحد های دیگر این آپارتمان در طبقات مختلف در قسمت زیر قابل مشاهده می باشند :

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو