بالکن

رزرو کلبه جنگلی در سرولات - لیمه سرا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه جنگلی در سرولات
این کلبه جنگلی یکخوابه در دل جنگل های زیبای گیلان در روستای لیمه سرا و در فاصله حدود 10 کیلومتری شهر چابکسر واقع شده است.
اگر اهل مسیرهای بکر و عبور از شیب های سخت و گذر از میان جنگل های انبوه هستید این اقامتگاه مناسب شما می باشد.
کلبه با توجه به قرار گرفتن در دل جنگل برای کسانی که می خواهند لذت اقامت در دل طبیعت را تجربه نمایند بسیار مناسب است ، همچنین سیستم گرمایش کلبه شومینه هیزومی ، شوفاژ برقی و هیتر می باشد ، کلبه فاقد گاز شهری می باشد.
لیمه سرا روستای است بهشتی که با گردش در این روستا می توانید به رویاهایتان رنگ واقعیت ببخشید و از طبیعت بکر و سبز منطقه لذت ببرید.
فاصله این کلبه تا روستای سرولات حدود 2 کیلومتر ، تا ساحل دریا حدود 5 کیلومتر ، تا چشمه دمکش و تله کابین رامسر حدود 10 کیلومتر ، تا پارک جنگلی گیشار حدود 15 کیلومتر ، تا کاخ موزه و فرودگاه رامسر حدود 20 کیلومتر و تا قلعه مارکوه حدود 30 کیلومتر می باشد.
همچنین با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به سوپرمارکت ، نانوایی ، رستوران های معروف منطقه نظیر خاله مرضیه ، خاور خانم و لطفی دسترسی پیدا نمایید.
تردد با وسایل نقلیه تا درب کلبه امکان پذیر نبوده و باید خودرو را در انتهای روستا نزدیک خانه سرایدار پارک کرده و باقی مسیر سربالایی را حدود 10 دقیقه پیاده روی کرده و از حدود 30 پله بگذرید و به کلبه جنگلی دنج در دل طبعیت برسید.
به جهت صعب العبور بودن مسیر از به همراه داشتن کودکان و افراد سالمند اکیدا خودداری فرمایید ، همچنین در بعضی از اوقات به جهت روستایی بودن منطقه ، برق و آب دچار افت فشار می شوند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو