اجاره هتل آپارتمان در ماکو - سه تخته

اجاره هتل آپارتمان در ماکو - سه تخته

درباره اقامتگاه

اجاره هتل آپارتمان در ماکو
این سوئیت یکخوابه در طبقات اول تا سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه در بهترین نقطه شهر مرزی ماکو واقع شده است.
این سوئیت دارای سه تخت یکنفره و یک مبل تختخواب شو یکنفره می باشد ، همینطور امکاناتی نظیر تلویزیون ، اسپلیت و آشپزخانه با تمام لوازم پخت و پز را دارد.
ماکو یکی از شهرهای مرزی ایران می باشد که در فاصله 20 کیلومتری مرز بازرگان قرار گرفته است و به همین دلیل مسافران و تاجران بسیاری را در طول سال جهت اقامت در این شهر جذب می نماید ، گذرگاه مرزی بازرگان تنها نقطه 24 ساعته کشورهای ایران و ترکیه می باشد.
ماکو از نظر جغرافیای بزرگترین منطقه آزاد ایران و دومین منطقه آزاد جهان می باشد که علاوه بر اهمیت مرزی و تجاری دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار جالبی است ، قره کلیسا یا کلیسای تادئوس مقدس که قدیمی ترین کلیسای جهان شناخته می شود در 90 کیلومتری ماکو در دشت چالدران واقع شده است که یک جاذبه تاریخی منحصر به فرد محسوب می شود.
از دیگر جاذبه های گردشگری ماکو می توان به : عمارت کلاه فرنگی ماکو ، دخمه سنگی فرهاد ، تالاب بورآلان ، کاخ موزه باغچه جوق و .... اشاره نمود.
قابل توجه است این هتل آپارتمان به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر دسترسی راحتی به سوپرمارکت ، نانوایی ، رستوران و دیگر اماکن تجاری و رفاهی دارد و بازار مرزی ماکو در فاصله 3 کیلومتری آن واقع شده است.
لازم به ذکر است این ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی در جلو آن محوطه خوبی جهت پارک خودرو وجود دارد که مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد ، همچنین این ساختمان دارای نگهبانی و مجهز به دوربین مداربسته است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو