اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در یزد - دلیزه

اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در یزد - دلیزه

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در یزد
این اتاق 60 متری با طراحی ساده و سنتی در یک مجموعه بوم‌‌گردی تاریخی که بنای آن از دوران قاجار به جا مانده در محله ای تاریخی واقع شده است.
این اتاق بصورت تخت دبل وکف خواب می باشد و دارای یخچال ، تلویزیون ، مبل سنتی و سرویس بهراشتی فرنگی و ایرانی و حمام اختصاصی می باشد.
این بوم‌گردی که بنای تاریخی آن بازسازی شده است دارای معماری سنتی – ایرانی زیبایی است و حیاط آن با وجود حوض و درختان حال و هوای خوبی دارد.
مطبخ 350 ساله این اقامتگاه در حال حاضر بعنوان آشپزخانه مرکزی استفاده می شود و مهمانان می توانند در آن به پخت و پز بپردازند.
صبحانه در این اقامتگاه رایگان سرو می‌شود و در صورت تمایل امکان سفارش انواع غذای سنتی و محلی وجود دارد.
موقعیت مکانی این بوم‌گردی مناسب است و جاذبه هایی مانند : خانه هنر 400 متر ، خانه لاری ها 600 متر ، مسجد جامع یزد 1 کیلومتر ، مجموعه امیر‌چخماق 2 کیلومتر ، حمام خان یزد 3 کیلومتر ، آتشکده بهرام یزد 4 کیلومتر ، باغ دولت آباد 3.5 کیلومتر و موزه آیینه و روشنایی یزد حدود 7 کیلومتر از این بوم‌گردی فاصله دارند.
فاصله اقامتگاه تا مرکز شهر 2 کیلومتر است و سوپرمارکت و نانوایی با 5 دقیقه پیاده روی در دسترس می باشد.
لازم به ذکر است این بوم‌گردی فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی در جلو در ورودی آن محوطه ای وجود دارد که مجهز به دوربین مداربسته نیز است به همین دلیل فضای مناسبی جهت پارک خودرو می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو