پذیرایی ویلا

اجاره ویلا در مجموعه اقامتی آستارا لوندویل

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در مجموعه اقامتی آستارا لوندویل
این ویلا دو خوابه در یک مجموعه اقامتی در روستای خلیله سرا در فاصله یک کیلومتری شهر لوندویل قرار دارد.
این ویلا دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز است و دو اتاق با دو تختخواب دو نفره دارد و علاوه بر این برای 4 نفر رختخواب سنتی وجود دارد.
این ویلا در یک مجموعه زیبا با سرسبزی و جذابیت طبیعت گیلان قرار دارد که از آب و هوای پاکیزه و مطلوب این نقطه از ایران بهره می برد.
در مسیر این اقامتگاه مرتفع ترین آبشار ایران تحت عنوان آبشار لاتون قرار دارد که یکی از جاذبه های طبیعی این منطقه است که سالانه طبیعت‌گردان زیادی را برای بازید به منطقه می‌کشاند ، به همین دلیل در این مجموعه تدارک تور گردشگری به این آبشار نیز دیده شده است.
مسیر این ویلا و آبشار لاتون که در حوالی آن قرار دارد خود یک طبیعت‌گردی ویژه و لذت بخش است که از دل جنگل های انبوه می گذرد که یکی از ویژگی های جذاب اقامت در این مجموعه خواهد بود.
فاصله این اقامتگاه تا مرکز شهر لوندویل یک کیلومتر است و شهر آستارا در 10 کیلومتری آن قرار دارد ، همچنین سوپرمارکت و نانوایی در 100 متر مجموعه قرار دارد.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذاهای سنتی و محلی در تمام وعده ها صبحانه، ناهار، عصرانه و شام ( ماهی کبابی، مرغ کبابی و ... ) با هماهنگی قبلی میزبان وجود دارد.
لازم به ذکر است این مجموعه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو