آپارتمان در انزلی - لب ساحل - همکف

آپارتمان در انزلی - لب ساحل - همکف

درباره اقامتگاه

آپارتمان ساحلی در انزلی - پلاک یک - همکف
این واحد مبله دو خوابه ساحلی، نوساز و فول امکانات در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه لب دریا و سه واحد تک واحدی شامل همکف اول و دوم است در محله سنگاچین و در فاصله حدود 13 کیلومتری غرب بندر انزلی نزدیک هتل پرشین واقع شده است.
واحد دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام یکجا است، همچنین سکوی جلوی واحد با چشم انداز دریا از فضای مناسبی برای دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی برخوردار می باشد.
محوطه(حیاط) اقامتگاه به صورت مشترک استفاده می شود. همچنین ساختمان دارای نگهبانی است و در محوطه آن جهت استفاده میهمانان گرامی آلاچیق و باربیکیو تعبیه شده است.
فاصله ویلا تا سوپرمارکت و نانوایی با اتومبیل 2 دقیقه می باشد و شهرکی که در آن واقع شده است امن و آرام است ، همچنین نزدیکی به جنگل از جمله جنگل شفارود و جنگل پونل و تالاب بین المللی از مزایای دیگر این اقامتگاه می باشد.
اقامتگاه موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در فاصله بسیار اندکی از ساحل و لب دریا قرار گرفته که چشم انداز زیبایی به دریا و ساحل دارد و بهترین مکان برای استفاده از دریا و تفریحات دریایی و ساحلی است.دیزاین داخل ویلا تماما با چوب نراد روسی کار شده و دارای امکانات کامل است
در ساحل این ویلا تفریحات دریایی و ساحلی نظیر جت اسکی قایق سواری ، چهارچرخ ،شاتل و والیبال ساحلی... وجود دارد که با پرداخت هزینه قابل استفاده است و با توجه به فاصله اندک این اقامتگاه به ساحل به راحتی در دسترس خواهد بود.
این ویلا علاوه بر نزدیکی به بندرانزلی و مناطق دیدنی آن از جمله آکواریوم،اسکله و موزه و کاخ رضاخانی ،انزل مال و منطقه آزاد، حدود 12 کیلومتر تا رضوانشهر فاصله دارد.
امید است با انتخاب و اقامت در آن لحظات و ایام خوب و خاطره انگیزی را سپری نمایید‌

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو