حیاط

رزرو بوم گردی در ورزنه اصفهان - اتاق ۱

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در ورزنه اصفهان - اتاق 1
این اتاق مستر با ظرفیت 4 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در بافت قدیم شهر تاریخی و زیبای ورزنه و فاصله حدود 100 کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است.
این اتاق با معماری و بافتی سنتی و کاهگلی دارای دو تخت یکنفره، دو سرویس کف خواب، حمام مشترک با فرنگی، اسپیلت و سیستم گرمایش آن پکیج می باشد و آشپزخانه مرکزی (دارای یخچال، گاز و وسایل آشپزی به تعداد 2 نفر با امکان طبخ غذا)، حیاط دلنشین مجهز به تخت سنتی به همراه تنور سنتی پخت نان، سرویس بهداشتی ایرانی موجود در حیاط (مشاعات) با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است، همچنین میزبان در مجموعه سکونت دارد و امکان پارک خودرو در مقابل درب ورودی (کوچه) فراهم است.
به جهت حفظ امنیت بیشتر ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد که محوطه، دروازه ورودی و کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 20 تا 50 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
از جاذبه های دیدنی ورزنه می توان به تپه های ماسه ای، باتلاق گاوخونی، کوه آتش فشانی، آبشار شاخ کنار، پل قدیمی (آخرین پل روی رودخانه زاینده رود)، ارگ قدیمی با قدمت بیش از 1000 سال، دریاچه‌ی نمک، چهار‌طاقی‌ آتشکده، برج کبوترخانه، گاو چاه و آسیاب حنا اشاره کرد.
با توجه به عدم وجود پله و وجود سرویس فرنگی، این اقامتگاه انتخاب مناسبی برای سالمندان گرامی و افراد دارای معلولیت جسمی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو