اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در سوادکوه - شیرگاه

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در سوادکوه
این خانه روستایی زیبا با سه اتاق‌ خواب در فاصله 25 کیلومتری شیرگاه در روستای زیبای لفور واقع شده است.
این خانه روستایی قدمتی حدود 70 ساله دارد که مرمت و بازسازی شده است و معماری و بافت سنتی و قدیمی آن به زیبایی حفظ شده است که اقامت در این اقامتگاه را به تجربه ای دلنشین تبدیل می‌کند.
این خانه روستایی دارای سه اتاق خواب است که بصورت کفخواب می باشند و برای دوازده نفر لوازم خواب وجود دارد.
روستای لفور در فاصله 25 کیلومتری شیرگاه در منطقه سوادکوه شمالی قرار دارد که این منطقه به دلیل وجود جنگل‌های انبوه هیرکانی و رودخانه‌های جاری آن دارای طبیعتی بکر و بی نظیر است. این خانه با داشتن یک تراس چشم انداز بسیار زیبایی به این محیط شگفت انگیز دارد.
در حوالی این اقامتگاه آبشارهای متعددی وجود دارد، آبشارهایی نظیر: گزو، تزر، آنجلیکا، اسکلیم، جلسنگ و ... که در فاصله‌های مناسبی از این اقامتگاه قرار دارند تا بخش دیگری از جاذبه‌های طبیعی پرشمار این منطقه باشند.
این خانه به دلیل قرار داشتن در روستا از محیط آرام و دنج آن بهره می‌برد و اطراف آن گاوداری‌های سنتی و روستاهای دیگری نیز وجود دارد.
فاصله این اقامتگاه تا سد لفور حدود 2 کیلومتر می‌باشد و سوپرمارکت با 5 دقیقه و نانوایی با 10 دقیقه رانندگی در دسترس هستند.
محوطه 800 متری و بزرگ این خانه در قسمتی با فنس ( برای کور نکردن چشم انداز) و قسمتی با بلوک دیوارکشی شده است.
لازم به ذکر است مسیر این اقامتگاه در 20 متر پایانی خاکی است، همچنین وضعیت آنتن دهی همراه اول مناسب است ولی ایرانسل در بعضی مواقع دچار اختلال می‌شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو