رزرو بوم گردی در نطنز - بادرود - اتاق پاسبان

رزرو بوم گردی در نطنز - بادرود - اتاق پاسبان

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در نطنز - بادرود - اتاق پاسبان
این اتاق 12متری مستر یکی از اتاق های یک اقامتگاه بوم گردی دنج و دلنشین می باشد که با فاصله حدود 25 کیلومتری نطنز اصفهان در شهر کویری بادرود واقع شده است.
این اتاق فاقد پنجره و دارای دو تخت یکنفره، سرویس کف خواب، کولرآبی، یخچال و حمام با سرویس فرنگی اختصاصی است و وسیله گرمایشی اتاق پاسبان در فصل سرما که حال و هوای خانه‌های سنتی و قدیمی برقرار است هیتر برقی می باشد.
در حیاط این بوم‌گردی نیز تخت‌های سنتی، حوض آب با ماهی گلی و محلی برای برپایی آتش (آتشکده) با میز و صندلی تعبیه شده است که مکانی مناسب برای دورهمی در فضای باز و ساخت تجربه ای دلنشین در این عمارت سنتی است، کافی شاپ و لابی کوچک با حمام و سرویس ایرانی و فرنگی از دیگر مشاعات این مجموعه می باشد.
اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان به همراه واحد پذیرش در مجموعه مستقر می باشند، همچنین به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه و دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
در کافی شاپ مجموعه امکان سرو صبحانه، ناهار و شام رستورانی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
لازم به ذکر است حیاط اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است اما امکان پارک یک خودرو بصورت روباز در محوطه اختصاصی کنار ساختمان فراهم می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
معماری این بوم‌گردی تلفیقی از عمارت‌های دوران قاجاریه و پهلوی است، حمام صفوی نوغه‌، خانه تاریخی رهگشای و خانه تاریخی محقق الدوله در فاصله 500 متر‌ی اقامتگاه قرار دارند، همچنین موزه عروسک‌ها، کویر متین ‌آباد‌، اکو کمپ متین آباد، باغشهر نطنز، دره گوران‌، قلعه کرشاهی و کویر ابوزید‌آباد، روستای تاریخی و زیبای ابیانه و آبشار طامه از جاذبه های قابل دسترس به این اقامتگاه می باشند.
با رزرو این اقامتگاه می توانید با پرداخت هزینه از تورهای کویرنوردی با آفرود، استفاده و لذت ببرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو