مجموعه اقامتی باغ جهانی پهلوان پور

اقامتگاه بوم‌گردی در باغ‌ پهلوان‌پور مهریز - تچر

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی در مهریز باغ‌ پهلوان‌پور
این اتاق 25 متری در یک مجموعه بوم‌گردی در دل باغ جهانی پهلوان‌پور مهریز در فاصله 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
این اتاق سنتی دارای دو تخت یکنفره و یک تخت دو نفره است و برای دو نفر کاناپه جهت استراحت وجود دارد. همچنین شامل امکاناتی نظیر: یخچال، شوفاژ، اسپلیت، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌شود.
عمارت این اقامتگاه بوم‌گردی در باغ پهلوان‌پور در فاصله 2 کیلومتری از مرکز شهر مهریز واقع شده است. باغ پهلوان‌پور از مشهورترین اماکن تاریخی یزد می‌باشد که به ثبت جهانی یونسکو نیز در آمده است.
این باغ در دوره قاجاریه ساخته شده است و در آن درختان زیادی وجود دارد و از میان آن جوی نیز می‌گذرد که فضایی بسیار دلنشین و با صفا ایجاده کرده اند. با اینکه مهریز دارای آب و هوایی نیمه خشک است ولی این باغ با وجود این درختان آب و هوای خنک‌تری دارد.
شهر مهریز نیز از شهرهای تاریخی و باستانی ایران است که قدمت بعضی از قسمت‌ها و بافت آن را تاریخ نگاران در حدود 800 تا 2000 سال می‌دانند.
مهریز دارای جاذبه متعددی است مانند: مسجد جامع که قدمتی 900 ساله دارد، مسجد و قلعه پادین، قلعه سریزد که یکی از قدیمی‌ترین صندوق‌های امانات بانکی جهان از دوره ساسانی است، ارگ تاریخی یزد، قلعه خورمیز و سنگ نگاره‌ها کوه ارنان.
این بوم‌گردی فاقد آشپزخانه مرکزی است، و برای سفارش غذا می‌توان از رستوران‌های داخل شهر مهریز استفاده نمود البته صبحانه در این بوم‌گردی رایگان سرو می‌شود.
لازم به ذکر است این مجموعه مجهز به دوربین مداربسته می‌باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو