اقامتگاه بوم‌گردی در جودانه شاهرود - اتاق شش

اقامتگاه بوم‌گردی در جودانه شاهرود - اتاق شش

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی در جودانه شاهرود
این اتاق 15 متری سنتی در یک مجموعه بوم‌گردی با معماری کاهگلی در فاصله 50 کیلومتری شهر شاهرود در روستای جودانه قرار دارد.
این اتاق با چیدمان ساده و بافت کاهگلی بصورت کفخواب است و برای تعداد 4 نفر رختخواب سنتی ( تشک، پتو و بالش) وجود دارد، همچنین وسیله گرمایشی این اتاق بخاری هیزمی است.
این بوم‌گردی دارایی قدمت 90 ساله است و از معماری سنتی خانه‌های قدیمی ایران بهره می‌برد. در حیاط بوم‌گردی یک باغچه کوچک همراه با حوضچه ای قرار دارد که یادآور خانه‌های قدیمی همان دوران است.
در این بوم‌گردی که در روستای جودانه قرار دارد خدمات گردشگری و تور لیدر جهت بازدید از کویر رضاآباد وجود دارد، همچنین خودروهای آفرود با پرداخت هزینه در دسترس مهمانان خواهد بود.
جنگل با حدود 30 دقیقه رانندگی در دسترس است و در اطراف این روستا چشمه‌های متعدد وجود دارد.
این اقامتگاه در بین جاده تهران – مشهد واقع شده است. شاهرود مشهور به بهشت طبیعت دوستان ایران یکی از شهر تاریخی ایران است که دارای آب و هوا و جغرافیایی منحصر به فرد است بطوریکه کویر، کوهستان، آبشار، رودخانه، چشمه و جنگل‌های سر سبز در این منطقه از کشور در کنار هم قرار گرفته‌اند.
شاهرود دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند: جنگل ابر، خانه یغمایی‌ها، روستای مجن، چشمه هفت رنگ مجن و آبشار نکارمن است.
با اینکه بوم‌گردی دارای آشپزخانه مرکزی است اما امکان سفارش انواع غذاهای محلی و سنتی با اطلاع قبلی میزبان وجود دارد، البته صبحانه در این اقامتگاه رایگان سرو می‌شود.
لازم به ذکر است این مجموعه بوم‌گردی دارای نگهبانی است و مجهز به دوربین مداربسته می‌‎باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو