سوئیت در اصفهان - آرامش

سوئیت در اصفهان - آرامش

درباره اقامتگاه

سوئیت در اصفهان - آرامش
این سوئیت مبله یکخوابه بازسازی شده با پارکینگ و تهویه مطبوع یک ساختمان دو طبقه سه واحدی و در منطقه ای دنج و آرام با فاصله نزدیک به مرکز شهر اصفهان واقع شده است.
محوطه اطراف حیاط با دیوار و حفاظ نرده ای محصور است و جهت برقراری امنیت مجهز به دوربین مداربسته می باشد که حیاط و دروازه ورودی و پارکینگ را پوشش می دهد، همچنین قابل ذکر است ورودی حیاط مشترک با میزبان طبقه بالا و میهمانان واحد دیگر استفاده می گردد.
خانه میهمانی امن، بازسازی شده، دارای پمپ فشار آب، پارکینگ، دوربین مداربسته، یک خواب با امکانات خواب، آشپزخانه با امکانات آشپزی و غذاخوری می باشد.
یک سرویس ایرانی و فرنگی داخل حمام و یک سرویس ایرانی در ایستگاه پله می باشد و میزبان طبقه بالا سکونت دارد، اقامتگاه در بن بستی که خیلی نزدیک به خیابان اصلی است قرار دارد.
دسترسی آسان با 3 دقیقه پیاده به غذاخوری سوپرمارکت، نانوایی، آش و حلیم، فاصله تا داروخانه 5 دقیقه با خودرو به باغ پرندگان، آکواریوم، تله سیژ پمپ بنزین درمانگاه 8 دقیقه با خودرو به کلیسای وانک، محله جلفا، دانشگاه اصفهان 15 دقیقه با خودرو به ترمینال مسافربری صفه راه آهن منارجنبان،کوهستان تفریحی صفه، بازار بزرگ سیتی سنتر، شهر بازی رویاها و 20 دقیقه با خودرو تا میدان نقش جهان چهارباغ باغ چهلستون پل خواجو سی و سه پل...

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو