نمای ویلا

اجاره ویلا استخردار در چهارباغ - لشگرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در چهارباغ - لشگرآباد
این ویلا دوبلکس چهار خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با حیاطی سرسبز و دلنشین به همراه زمین بازی والیبال و بسکتبال در منطقه لشگرآباد واقع شده است که با کردان حدود در 15 کیلومتر و با شهر کرج حدود 35 کیلومتر فاصله دارد کردان واقع شده است.
ویلا با طراحی دوبلکس در طبقه پایین به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی مشترک با حمام و طبقه بالا دارای سالن نشیمن، سه اتاق خواب ( یک اتاق مستر )، میز بیلیارد، سرویس فرنگی مشترک با حمام در سالن نشین و سرویس فرنگی مشترک با حمام در یک اتاق خواب می باشد.
محیط اطراف حیاط ویلا با دیوار بلند حصار شده و نگهبان به صورت 24 ساعته در قسمت ورودی کوچه مستقر است.
قابل ذکر است آب مصرفی ویلا از طریق منبع 3000 لیتری تهیه می شود که قابل شرب نیست، لذا میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند، ضمنا سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
برای تهیه مایحتاج روزانه با حدود 3 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد.
گفتنی است حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی و سنگ ریزی شده مناسب برای تردد وسایل نقلیه است.
فاصله این ویلا تا جاده قدیم حدود 5 کیلومتر، تا اتوبان حدود 10 کیلومتر، تا منطقه سهیلیه و کوهسار حدود 20 کیلومتر و تا تهران حدود 60 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو