نمای داخلی سوئیت

هتل آپارتمان اصفهان - چهار تخته

درباره اقامتگاه

هتل آپارتمان اصفهان - چهار تخته
این سوئیت یکخوابه در طبقه اول تا چهارم یک هتل آپارتمان 4 طبقه، با آسانسور و اینترنت رایگان در منطقه ای دنج و آرام از مرکز شهر اصفهان واقع شده است.
هر کدام از سوئیت های این هتل آپارتمان دارای کتری برقی، یخچال، اجاق گاز، سشوار و تلویزیون هستند و ساختمان این هتل آپارتمان به دوربین مداربسته مجهز است و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.
سوئیت ها فاقد ماشین لباسشویی هستند اما امکان شست و شویی لباس با هماهنگی پرسنل و در لاندری مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
دسترسی اقامتگاه به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 50 متر فاصله از اقامتگاه میسر می باشد و اقامتگاه در فاصله ای نزدیک از ایستگاه اتوبوس واقع شده است، همچنین با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه دسترسی به ایستگاه مترو میسر است.
فاصله این آپارتمان تا میدان تقش جهان ، عمارت عالی قاپو و مسجد امام حدود 500 متر ، تا عمارت هشت بهشت حدود 1200 متر ، تا سی و سه پل و پل خواجو حدود 2000 متر ، تا کلیسای وانک حدود 5 کیلومتر ، تا آتشگاه حدود 10 کیلومتر و تا فرودگاه اصفهان نیز حدود 25 کیلومتر می باشد.
اصفهان شهری است با قدمت دیرینه در که گذشته پایتخت ایران بوده و به دلیل دارا بودن اماکن تاریخی متعدد و عبور زاینده رود از وسط شهر جذابیت زیادی برای گردشگران ایرانی و خارجی دارد که سالانه پذیرای میلیون ها توریست و گردشگر است.
این هتل آپارتمان دارای 4 پارکینگ است که با هماهنگی میزبان و با توجه به پر و خالی بودن واحدها در اختیار میهمانان است، محیط اطراف اقامتگاه برای پارک خودرو از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو