نمای داخلی

اجاره سوئیت در چابهار - طبقه سوم

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در چابهار - طبقه سوم
این سوئیت مبله یکخوابه در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه 5 واحدی در منطقه ای دنج و آرام و در مرکز شهر چابهار واقع شده است.
ساختمانی که اقامتگاه در آن واقع شده در پایین ترین طبقه به صورت واحد تجاری می باشد و در طبقه دوم دو منزل مبله دو خوابه ، همچنین در طبقه سوم این دو سوئیت یکخوابه که با پیمودن حدود 35 پله قابل دسترسی است و در طبقه چهارم یک سوئیت بدون خواب آماده استفاده میهمانان می باشد.
سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و لوله کشی آب آن کیفیت لازم برای نوشیدن را ندارد، بنابراین پیشنهاد می شود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید.
اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف آن برای پارک خودرو از امنیت مطلوبی برخوردار است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است و علاوه بر موقعیت بازرگانی بسیار خوب دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بیشماری در محدوده خود می باشد. کوهای مریخی، تالاب صورتی، سواحل لاک پشتها و خرچنگها، تالاب لیپار، غارهای بان مسیتی، کوههای گل افشان از جاذبه های گردشگری این منطقه است که توجه گردشگران بیشماری را به خود جلب می نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو