تصویر اصلی

اجاره ویلا دوبلکس در فیلبند - روستای چمه بن

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس درجاده فیلبند
این ویلا دوبلکس با امکانات رفاهی کامل در روستای چمه بن در مسیر جاده فیلبند در منطقه‌ای دنج واقع شده است.
در طبقه دوم این ویلا اتاق بزرگ نورگیر مبله شده با پنجره‌های قدی و بزرگ ولی حفاظ ندارد و حتما احتیاط شود و فقط توری دارد برای بهتر دیدن طبیعت ، همچنین در طبقه دوم این ویلا اتاق بزرگ نورگیر مبله شده با پنجره‌های قدی و بزرگی شامل مبلمان، حمام شیشه‌ای، وان و تخت خواب دو نفره قرار دارد. و طبقه اول شامل آشپرخانه‌ای با امکانات کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کاناپه تخت‌شو دو نفره و تراسی با میز و صندلی می‌باشد.
این اقامتگاه در منطقه کوهستانی و ییلاقی دامنه‌های البرز قرار گرفته و پنچره‌ها و تراس آن از چشم انداز دشتی سرسبز، جنگل، کوه و اگر خوش‌شانس باشید، دریایی از ابر برخوردار می‌باشد. همچنین برکه‌ای بکر و زیبا در کنار اقامتگاه قرار دارد و می‌توانید از سکوت، آب و هوای خنک و تمیز و طبیعت این منطقه برای استراحت و گردش استفاده کنید.
روستای ییلاقی چمه بن چلاو، از توابع منطقه چلاو و شهرستان آمل بوده؛ چمه بن در اصطلاح محلی همان مه گرفتگی یا ابرگرفتگی است و علت نام این روستا این است که در پاییز و زمستان تمام روستای چمه بن پوشیده از مه می‌شود و روستا قابل دیدن نیست.
فاصله از فروشگاه مواد غذایی و سوپرمارکت حدود 50 متر (ابتدای کوچه) و از نانوایی حدود 800 متر (ابتدای روستا) می‌باشد و 50 متر از مسیر اقامتگاه خاکی و شیب تند دارد و در بارندگی تردد به سختی انجام می گیرد لذا لازم است در روزهای بارانی خودرو را در فاصله حدود 30 متری ویلا پارک نمائید و انتهای مسیر را به صورت پیاده روی طی نمائید.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد و همچنین سوخت این منطقه از کپسول گاز تامین می‌شود، میهمان گرامی بهتر است در مدت اقامت در فیلبند در زمینه مصرف آب، دقت کافی را داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو