تراس طبقه دوم اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در بندرگز - روستای وطنا

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در بندرگز
این اقامتگاه بوم گردی در دو طبقه در روستای وطنا در 8 کیلومتری شهر ساحلی بندر‌ گز در غرب استان گلستان‌ و در 50 کیلومتری گرگان واقع شده است.
این اقامتگاه مجموعا دارای یک ساختمان با بافت کاملا سنتی و زیبا می‌باشد که دارای یک تراس و 2 اتاق خواب است و که به سبک سنتی به همراه حیاطی سرسبز میزبان طبیعت دوستان گرامی است.
جاده دسترسی به این اقامتگاه کاملا آسفالته است و دسترسی آسان دارد و با هر وسیله نقلیه سواری و اتوبوس می‌توان در این جاده تردد کرد، اما 50 متر پایانی مسیر خاکی می‌باشد.
اگر اهل طبیعت‌گردی باشید، در نزدیکی اقامتگاه دره‌ای به نام "دره جل" به معنای دره گود شده وجود دارد و می‌توانید از ابتدای روستا این دره‌ی سرسبز و زیبا را به مدت یک کیلومتر پیمایش کنید تا به جنگل و کوه برسید.
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این اقامتگاه موقعیت مکانی آن است که دسترسی خوبی به جنگل‌های نرگسی و خلیج گرگان (با طی 12 کیلومتر) دارد.
سرو صبحانه رایگان بوده و میهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را برای نهار و شام (همراه با هزینه) سفارش دهند. همچنین امکان سفارش غذاهای محلی و خانگی وجود دارد.
سرویس بهداشتی ایرانی، با حمام قابل استفاده است و آشپزخانه در این اقامتگاه وجود دارد که مورد استفاده میزبان است، برای استفاده از یخچال و وسایل آشپرخانه باید با میزبان هماهنگی قبلی انجام شود.
وضعیت آنتن‌دهی برای تمامی اپراتورها خوب است اما اینترنت سرعت مطلوبی ندارد.
میهمان عزیز، در صورتی که تعدادتان از 8 نفر بیشتر می‌باشد، با پشتیبانی جاجیگا تماس گرفته تا طبقه‌ی اول با میزبان هماهنگ شده و در اختیار شما قرار گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو