محوطه

اجاره ویلا جنگلی در رستم آباد - رودبار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا جنگلی دوبلکس در رستم آباد گیلان
این ویلا دو خوابه با بهار خواب و دو حیاط در منطقه جنگلی و روستایی در میان چراگاههای زیبای شمال و در فاصله نزدیک با چشمه ، استخر ماهی و در روستای شمام رستم آباد ، در فاصله 23 کیلومتری با مرکز رودبار واقع شده است.
ویلا در منطقه جنگلی واقع شده و شامل دو حیاط مجزا (یکی در پشت و یکی در جلو) و یک بهار خواب در طبقه دوم ویلا (به صورت کفخواب به عنوان اتاق خواب استفاده می شود) می باشد.
حرف رودبار که باشد بی شک نام زیتون به آن وصله میشود اما رودبار علاوه بر زیتون صنایع دستی و ترشیجات بی نظیری هم دارد که در کنار جاذبه های گردشگری آن می درخشد.
فاصله ویلا تا روستای داماش (منطقه آفرودی) حدود 60 ، روستای استخرگاه 23 ، غار دربند رشی 30 و تا آبشار کلشتر حدود 25 کیلومتر است ، همچنین ویلا تا جاده رشت - قزوین حدود 9 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 5 دقیقه با خودرو میسر است.
هر دو حیاط ویلا مسطح است و توسط پله و شبی طبیعی زمین به هم متصل شده. به علاوه محیط اطراف ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور شده و ویلا به دوربین مدار بسته با دید رو به هر دو درب ورودی و حیاط مجهز است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول برای مکالمه معمول و دسترسی به اینترنت 4g می باشد.
همچنین مسیر منتهی به ویلا کاملا آسفالت بوده و در تمام فصول سال عبور و مرور از آن میسر است ، به علاوه امکان تهیه محصولات محلی با پرداخت هزینه جداگانه ممکن است و امکان سفارش انواع کباب های آماده به طبخ از برندهای معتبر منطقه به نحوی که قبل از ورود میهمانان (به صورت بسته بندی شده ) در یخچال آماده باشد (با هماهنگی قبلی) نیز ممکن است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو