نما ویلا

ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در آغچه حصار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در آغچه حصار
این ویلا دو خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با استخر سرپوشیده آبگرم نزدیک جاده سهیلیه در منطقه آغچه حصار واقع شده است که تا کردان حدود 15 کیلومتر و تا شهر کرج حدود 37 کیلومتر فاصله دارد.
محیط اطراف حیاط دلباز اقامتگاه با دیوار بلند حصار شده و دوربین مداربسته مسیر دورازه ورودی و محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد، همچنین یک واحد نگهبانی 24 ساعته در ورودی کوچه مستقر است.
آلاچیق، آتشکده، میز بیلیارد و میز فوتبال دستی از جمله امکانات این ویلا می باشند که می تواند ساعات خوشی را در دورهمی هایتان فراهم آورد.
قابل ذکر است آب مصرفی ویلا از طریق تانکر 2000 لیتری تامین می شود و قابل شرب نیست، به همین منظور میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند، ضمنا فقط یکبار تانکر 2000 لیتری برای مصرف شارژ می شود و برای شارژ مجدد هزینه به عهده میهمانان گرامی می باشد، همچنین سوخت اقامتگاه برای پخت و پز از کپسول گاز مایع تامین می گردد.
گفتنی است به دلیل مشکلات نوسان برق استفاده از اسپلیت 1800 دارای محدودیت زمانی می باشد، لذا در ساعات اوج مصرف از روشن کردن اسپلیت خودداری نمائید.
برای تهیه مایحتاج روزانه، سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه رانندگی و نانوایی با حدود 8 دقیقه رانندگی قابل دسترس است، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد.
استخر کودک با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی قابل استفاده می باشد.
این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوایی دلچسب و نزدیکی به کرج و تهران، مقصد مناسبی برای استراحت و فرار کردن از روزمرگی های زندگی شهری است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو