اجاره کلبه جنگلی با وان در حومه لاهیجان

اجاره کلبه جنگلی با وان در حومه لاهیجان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی با وان در حومه لاهیجان - کلشتاجان
این کلبه چوبی نقلی با حیاطی دلباز در فاصله 10 دقیقه ای تا شهر زیبای لاهیجان و دقیقاً در برِ اصلی مسیر جاده لاهیجان به سیاهکل واقع شده است.
در این کلبه امکان سفارش انواع غذاهای محلی گیلانی نظیر باقالی خورشت، میرزا قاسمی، ترش واش،سیر برشته با برنج شمال و صبحانه با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. همچنین تمامی ملحفه‌ها قبل از ورود میهمان جدید شسته و تعویض می شوند.
اگر اهل گشت و گذار در طبیعت زیبای گیلان هستید و بوی برگ های باران خورده برایتان جذاب است و دوست دارید پخت غذا را روی منقل ذغالی در میان فضای سبز تجربه کنید و از اقامت در خانه های روستایی حس خوبی نصیبتان می شود، این کلبه مناسب خودتان است.
همچنین با کمتر از 5 دقیقه رانندگی به شهر سیاهکل می رسید و با حدود نیم ساعت رانندگی به جنگلهای بکر سیاهکل و دیلمان دسترسی خواهید داشت.
در ورودی این محوطه خانه میزبان قرار دارد و حیاط مشترکا با میزبان استفاده می شود ، محوطه این حیاط با گیاه محصور است و برای خرید مایحتاج هم با یک دقیقه رانندگی به سوپرمارکت می رسید.
آنتن دهی برای همراه اول و ایرانسل کامل بوده و نت همراه هم برای هر دو اپراتور به صورت LTE در دسترس می باشد.
لازم به ذکر است که در محوطه اقامتگاه دو گربه خانگی وجود دارد و همچنین کلبه در مجاورت جاده اصلی واقع شده است و شنیده شدن صدای عبور ماشین ها تا پاسی از شب در کلبه دور از انتظار نیست.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو