نما کلبه با محوطه زیبا

اجاره کلبه چوبی در فیروزکوه - آرامش

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در فیروزکوه - آرامش
این کلبه بدون اتاق خواب با تاب و باربیکیو یکی از کلبه های موجود در یک مجتمع گردشگری با محوطه ای 40000 متری زیبا و دلنشین می باشد که در فاصله حدود 25 کیلومتری از مرکز شهر فیروزکوه واقع شده است.
این کلبه با شیشه های رنگی جذاب بدون اتاق خواب و آشپزخانه می باشد و در فضای مشترک آن یک تخت دو نفره و حمام و سرویس فرنگی اختصاصی قرار دارد.
مشاعات ساختمان نیز شامل یک سرویس ایرانی و محوطه ای سرسبز چندهزارمتری با برکه، آلاچیق، تور بسکتبال و والیبال است که به همراه رودخانه ای زیبا که از میان باغ گذر می نماید فضا را برای گردش و دورهمی با آب و هوای دلپذیر کوهستانی و طبیعت دوست داشتنی خاطره انگیز می سازد.
از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به امکان قایق سواری در برکه زیبا موجود در محوطه اشاره نمود که با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
ورودی و محوطه وسیع اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است و جهت برقراری امنیت نگهبان نیز در مجموعه مستقر می باشد. طبقه اول این ساختمان نیز به طور جداگانه در اختیار میهمانان دیگر قرار می گیرد.
برای تهیه مایحتاج روزانه سوپرمارکت و نانوایی با حدود 5 دقیقه رانندگی قابل دسترس است.
میهمانان گرامی توجه نمایند این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری می باشد و برای گرمایش و پخت و پز از کپسول گاز مایع استفاده می گردد.
وضعیت پوشش شبکه تلفن همراه نیز در این منطقه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت 3g است ولی اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب در آنتن دهی و پوشش اینترنت می باشد.
استفاده یک سانس از استخر سرپوشیده آبگرم و جکوزی مجموعه، هدیه میزبان به مهمان است و استفاده از استخر فقط و فقط در زمان 16/15 الی 17/15 برای هر کلبه امکان پذیر است و غیر از آن امکان پذیر نیست

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو