تراس اقامتگاه مشرف به شالیزار و جنگل های هیرکانی

اجاره ویلا باغ سنتی در سراوان - بلوکات

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا باغ سنتی در سراوان - بلوکات
این ویلا باغ سنتی در رودبار در روستای بالابراگور بخش بلوکات واقع شده است که تا شهر رشت حدود 40 کیلومتر فاصله دارد و به شکل دربست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
این بوم گردی به صورت یک خانه سنتی می باشد که دارای دو اتاق مرتبط بهم، سرویس بهداشتی و تراسی دلنشین مشرف به جنگل های هیرکانی ، کوه درفک و شالیزارهای برنج می باشد و اتاق های آن به صورت کف خواب است.
در این اقامتگاه امکان سفارش غذاهای محلی ( قرمه سبزی، میرزا قاسمی، باقلی قاتق) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
لازم به ذکر است محوطه اقامتگاه با دیوارهای کوتاه محصور شده و حیاط محوطه سازی و نورپردازی شده است و همچنین در محوطه حیاط تاب، میز و نیمکت چوبی و باربیکیوی این اقامتگاه تجربه لذتبخشی از اقامت در طبیعت را برای شما فراهم خواهد کرد، همچنین برای امنیت بیشتر دروازه ورودی حیاط و کوچه به دوربین مداربسته مجهز می باشد.
از جاذبه های گردشگری و طبیعی این منطقه می‌‎توان به جنگل‌ های هیرکانی ، آبشار گوسال گاشار در دل جنگل ، آبشار روخانکول ، دریاچه و سد شهر بیجار و همچنین دشت کردمیر اشاره کرد ، در رودخانه ای که روبروی اقامتگاه قرار دارد با آبی زلال و شفاف امکان ماهیگیری و شنا هم وجود دارد.
فاصله این اقامتگاه تا اتوبان قزوین رشت (جاده امام زاده هاشم) حدود 6کیلومتر و تا رودبار نیز حدود 40 کیلومتر می باشد.
همچنین با 7 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول (حالت رومینگ) و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت امکانپذیر نمی باشد همچنین ویلا مجهز به وای فای رایگان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو