نمای کلی اقامتگاه

رزرو بوم گردی در امامزاده هاشم رشت - پایین

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در امامزاده هاشم رشت
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های اقامتگاه بوم گردی می باشد که در منطقه کندلات امامزاده هاشم و در 30 کیلومتری شهر رشت واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب و در طبقه پایین بوم گردی قرار دارد ولی امکانات پخت و پز ندارد و سرویس بهداشتی ، یخچال ، تراس و محوطه نیز به صورت مشترک قابل استفاده است ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
در این بوم گردی انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر میرزا قاسمی، باقالاقاتق، کباب ترش، مرغ ترش، فسنجان و سیر قلیه طبخ می شود که مسافران محترم می توانند با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه با پرسنل مجموعه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرند.
این بوم گردی در یک خانه قدیمی با معماری سنتی و بومی گیلان در محوطه ای به وسعت 2500 متر تاسیس شده است که مکان مناسبی برای تجربه زندگی در خانه های قدیمی است.
فاصله این بوم گردی تا اتوبان قزوین - رشت و دریاچه سد بیجار حدود 5 کیلومتر و تا امامزاده هاشم نیز حدود 10 کیلومتر می باشد.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.
لازم به ذکر است حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه خاکی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو