اتاق شماره ۵

رزرو اقامتگاه بوم گردی در کاشان - اتاق ۵

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در کاشان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های اقامتگاه بوم گردی می باشد که در مرکز شهر زیبا کاشان واقع شده است.
اتاق در همکف قرار گرفته و دارای یک تخت دو نفره ، یک تخت تک نفره و یک رخت خواب سنتی است که مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی ، اسپیلت ، یخچال هتلی می باشد و آشپزخانه ( در حد گرم کردن غذا ) ، سالن صبحانه و محوطه اقامتگاه به صورت مشترک قابل استفاده است ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این بوم گردی در یک خانه سنتی بازسازی شده با معماری بومی کاشان تاسیس شده است و دارای محوطه ای بسیار دلپذیر و دنج است که مکان مناسبی برای شب نشینی ها و دورهمی های شماست.
کاشان شهری است تاریخی و توریستی در شمال استان اصفهان که می‌توانید از طریق هواپیما ، قطار و اتوبوس به آنجا سفر کنید ، همچنین بازدید از تپه‌های سیلک ، بازار تاریخی کاشان ، قلعه جلالی ، خانه بروجردی‌ها ، مسجد آقابزرگ ، چشمه سلیمانیه کاشان ، آبشار نیاسر را فراموش نکنید و حتما غذاهای محلی کاشان ‌را امتحان کنید.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو