اجاره منزل ویلایی در سوباتان - بدون خواب

اجاره منزل ویلایی در سوباتان - بدون خواب

درباره اقامتگاه

اجاره منزل ویلایی در سوباتان
این خانه ویلایی دربست در ییلاق زیبا سوباتان شهر تالش واقع شده است که چشم اندازی زیبا به روستا و کوهستان هاچاداش دارد.
تنها یک نقطه از سوباتان موبایل انتن می‌دهد که ویلا در 200 متری محل آنتن تماس موبایل روستا است و به همین دلیل بعضا در محوطه نیز آنتن تماس دارد، محل تماس موبایل بر روی یک دره بزرگ می باشد و هر روز صبح دره ابر با چشم انداز بینظیری شکل می‌گیرد که بعضی مواقع هم ابر و مه از دره ابر کنار ویلا در داخل روستا جریان می یابد که منظره ای تماشایی ایجاد می‌کند.
"سوباتان" نام ییلاقی بسیار مرتفع و خوش آب و هوا بر فراز ابرهاست، فاصله این ییلاق از شهر تالش 35 کیلومتر است که از دل کوهستان جنگل‌های تالش می‌گذرد و حدود دوساعت زمان میبرد.
در صورت نیاز میزبان بعنوان راهنمای محلی با ماشین نیسان یا پاترول کرایه توافقی برای رفتن به جنگل آلچالیق(آلوچه)، ساری داش(سنگ زرد)، آبشار ورآزان و دریاچه نئور در خدمت مسافرین میباشد.
برای رفتن به سوباتان از طریق تالش، تردد میشود، برای این امر می‌توان از ماشین شخصی و ترجیحاًٌ شاسی بلند استفاده کرد. به علت دست‌اندازها در 25 کیلومتر از مسیر، استفاده از خودروهای سواری پیشنهاد نمی‌شود، در صورتی که مهمان قصد کرایه آفرود دارند ماشین شخصی خودشان در پارکینگ عمومی معتبر در داخل شهر پارک می شود.
*لازم به ذکر است آب اقامتگاه لوله کشی از چشمه و منبع ذخیره 1500لیتری دارد، برق توسط موتور برق و گاز نیز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود، همچنین امکانات خواب برای 7 نفر مهیاست و برای نفرات بیشتر باید به همراه داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو