نمای بیرونی ساختمان

رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد - دو نفره

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد
این اتاق با ظرفیت 2 نفر در طبقات اول تا چهارم یک آپارتمان چهار طبقه در خیابان امام رضا 16 قرار دارد و یکی از گزینه‌ های اقتصادی برای اقامت در بین هتل‌ های شهر مشهد به‌شمار می‌رود.
از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد ، همچنین این هتل با 18 واحد در 4 طبقه دارای آسانسور ، اتاق‌های نورگیر و دارای سرویس فرنگی و ایرانی و... آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز می‌باشد.
در این هتل امکان سفارش صبحانه ، نهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
اگر به دنبال اقامتگاهی ارزان در نزدیکی حرم امام رضا با داشتن تمامی امکانات رفاهی و دسترسی سریع به اماکن مذهبی ، توریستی ، حمل و نقل عمومی ، رستوران و کافی‌شاپ هستید، این اقامتگاه مناسب شما می‌باشد.
فاصله این هتل آپارتمان از حرم امام رضا و مسجد گوهرشاد حدود 2 کیلومتر ، تا ایستگاه راه‌آهن حدود 4 کیلومتر و فرودگاه مشهد حدود 8 کیلومتر می‌باشد.
همچنین در زمان اقامت خود در هتل آپارتمان می‌توانید با خودرو از کلیسای مسروپ مقدس و گنبد سبز (حدود 2 کیلومتر) ، حمام مهدی قلی‌بیک و آرامگاه نادرشاه افشار (حدود 2 کیلومتر)، مجموعه‌ی کوهسنگی و مسجد 72 تن (حدود 5 کیلومتر)، سرزمین موج‌های آبی (حدود 17 کیلومتر)، و مقبره‌ی فردوسی (حدود 40 کیلومتر) بازدید کنید.
همچنین سوپرمارکت در کنار هتل قرار دارد و سرویس لاندری با هزینه برای میهمانان قرار داده شده است.
باتوجه به اینکه در چند واحد سرویس بهداشتی فرنگی وجود ندارد ، در صورت ضرورت پیش از رزرو با پشتیبانی هماهنگی بفرمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو