تخته نرد و شطرنج

اجاره منزل مبله در اطاقور لنگرود

درباره اقامتگاه

اجاره منزل مبله در اطاقور لنگرود - دو خوابه
این منزل دو خوابه نوساز در منطقه خوش آب و هوای اطاقور قرار دارد که دارای اقلیمی جنگلی و کوهپایه ای می باشد.
ساختمان دارای پنجره های شمالی و همچنین جنوبی است از این رو دارای نور گیر عالی و تهویه هوای فوق العاده ایست ، همچنین واحد در طبقه اول (بالای همکف) قرار دارد لذا با پیمودن پله های ساختمان از پارکینگ تا طبقه اول وارد این واحد نوساز و تمیز خواهید شد. سیستم گرمایشی پکیج و سرمایش واحد از یک دستگاه اسپیلت واقع در سالن تامین می شود (اتاقها اسپیلت ندارد)
این خانه در فاصله 100 متری رودخانه اطاقور واقع شده و در کنار رودخانه فضایی بزرگ برای پیک نیک مهیا می باشد که روزهای تعطیل میزبان تعداد زیادی گردشگر است. راستی ، قلاب ماهیگیری خود را فراموش نکنید تا از لذت ماهیگیری غافل نشوید.
همچنین در فاصله حدود 14 کیلومتری ، پارک جنگلی روستای خرما قرار دارد که بعد از پیمودن جاده ای زیبا به آن می رسید ، البته در مسیر مکانهای زیبایی در کنار رودخانه برای اتراق خواهید دید.
منطقه زیبای بلوردکان ، ییلاق هالی دشت و خصیل دشت نیز در نزدیکی واقع شده که بعد از پیمودن مسافتی حدود 10 تا 40 کیلومتر به این مناطق کوهستانی و جنگلی می رسید.
اطاقور در فاصله 14 کیلومتری از شهرستان لنگرود و 25 کیلومتری ساحل دریای چمخاله قرار دارد و زیباترین منطقه گردشگری لنگرود محسوب می شود.
نکته: همانطور که در تصاویر مشخص است راه ورودی این منزل از کوچه پشتی است و به سمت خیابان اصلی نیز پنجره دارد.
منزل ویلایی دارای پارکینگ اختصاصی است و فضایی که برای باربیکیو و استعمال سیگار و قلیان مهیا شده و حیاط اقامتگاه نیز برای دو واحد کنار هم مشترک است که بعنوان پارکینگ اضافه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو