تصویر اصلی

اجاره ویلا در فشم - حیاط دار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دو خوابه در فشم - حیاط دار
این ویلا دوبلکس دو خوابه با سیستم صوتی، باربکیو، تراس و حیاط بزرگ در منطقه ای دنج و آرام از روستای گرمابدر با فاصله حدود 40 کیلومتری از تهران واقع شده است.
این ویلا دوبلکس به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی به صورت حمام و توالت فرنگی در طبقه اول و یک نشیمن به همراه دو اتاق خواب در کنار یک توالت فرنگی و حمام و تراس در طبقه دوم آماده استفاده میهمانان است، همچنین آب لوله کشی ویلا از طریق چاهی تأمین میشود که آب آن قابل شرب نیست، بنابراین پیشنهاد می شود آب معدنی همراه داشته باشید.
محیط اطراف حیاط ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و همین محوطه به دوربین مدار بسته مجهز است، همچنین میز وصندلی آن محیطی دلپذیر برای دورهمی میهمانان فراهم می آورد، ضمنا اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف آن برای پارک خودرو از امنیت مطلوبی برخوردار است.
20 متر انتهایی مسیر ویلا شیب ملایم دارد و این مسیر تنها به صورت پیاده‌روی قابل تردد می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
فشم از مناطق خوش آب و هوای تهران است و دارای ویو کوهستان و رودخانه های خروشان می باشد که این ویلا نیز به دلیل قرار داشتن در این منطقه از این ویژگی ممتاز بهره می برد و همواره گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.
فاصله این ویلا تا فشم حدود 10 کیلومتر ، تا شمشک حدود 25 کیلومتر و تا لواسان نیز حدود 30 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو