نمای ویلا  و محوطه

رزرو ویلا تریبلکس استخردار در رضوانشهر

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا تریبلکس استخردار در رضوانشهر
این ویلا باغ تریپلکس چهار خوابه دوبلکس با میز فوتبالدستی، آلاچیق، آتشدان، آبنما و رودخانه تزئینی، استخر روباز آبگرم و حیاط دارای زمین ورزشی (گل کوچیک و والیبال) در روستا چکوچه پشت پایین واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر رضوانشهر حدود 7 کیلومتر می باشد.
ویلا در طبقه اول دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب و سرویس بهداشتی(حمام با توالت فرنگی و ایرانی) می باشد، ویلا در نیم طبقه بالا یک اتاق خواب مستر دارد و طبقه بالا نیز شامل نشیمن ، دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی(حمام و توالت فرنگی) و تراس می باشد.
محیط اطراف حیاط از سه طرف با دیوار و از یک سمت با فنس محصور می باشد، استفاده معمول از میوه درختان بلامانع است، همچنین آلاچیق ، آتشدان و زمین ورزشی حیاط محیطی دلپذیر را برای اقامت در ویلا در اختیار میهمانان قرار می دهد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 4 دقیقه رانندگی امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه مطلوب و دسترسی به اینترنت 3g می باشد.
15 متر انتهایی مسیر اقامتگاه به صورت خاکی است.
زمین اقامتگاه حدود 3 هکتار می باشد که با فنس و دیوار محصور می باشد، همچنین در این محیط اقامتگاه دیگری درحال ساخت و ساز است اما در زمان حضور میهمانان در اقامتگاه ساخت و سازی انجام نمی شود، لازم به ذکر است محیط اطراف استخر دارای پرده مخصوص می باشد که فضای اختصاصی برای شنا در اختیار میهمانان قرار می دهد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو