نما ویلا و استخر

اجاره ویلا استخردار در لشگرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در لشگرآباد
این ویلا دوبلکس دو خوابه با استخر روباز آبسرد، میز فوتبال دستی، سیستم صوتی، آلاچیق، میز و صندلی باغی در منطقه خوش آب و هوای لشگرآباد چهارباغ واقع شده است که تا کردان نیز حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا دارای استخر روباز آبسرد با تصفیه اتوماتیک به ابعاد 9 در 3.5 متر و عمق 1.20 الی 1.80 متر می باشد که از یک تیر الی 31 شهریور آماده استفاده مهمانان گرامی می باشد.
طراحی ویلا به صورت دوبلکس ساخته شده که در طبقه پایین پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی و فرنگی یکجا و در طبقه بالا نیز شامل دو اتاق خواب، حمام و تراس رو به باغ می باشد.
محوطه ویلا از چهار طرف با دیوار بلند محصور شده است و از بیرون دید ندارد و جهت برقراری امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد، کوچه نیز دارای نگهبان 24 ساعته می باشد.
همچنین جهت تهیه مایحتاج روزانه با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
لازم به ذکر است آب ویلا توسط منبع ذخیره تامین می شود، لذا بهتر است جهت آشامیدن از آب های معدنی استفاده نمایید، همچنین حدود 30 متر مسیر منتهی به ویلا به صورت شن ریزی شده و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
فاصله این ویلا تا جاده قدیم حدود 8 کیلومتر، تا اتوبان حدود 10 کیلومتر، تا منطقه کوهسار حدود 20 کیلومتر و تا تهران نیز حدود 60 کیلومتر می‌ باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو